Friday, March 7, 2008

Apakah Usahawan Perkasa

Adakah semua orang layak untuk menyertai program ini?
Ya, semua layak kecuali yang berumur di bawah 18 tahun dan individu yang gagal peringkat saringan.

Apakah tujuan peringkat saringan?
Peringkat ini terpaksa dilakukan kerana kami terpaksa memilih individu yang benar-benar layak untuk dididik menjadi usahawan dan bilangannya dihadkan bertujuan untuk memastikan penumpuan mentor ditahap maksimum.
Bagaimanakan prosedur pemulangan wang selama 30 hari untuk Pakej Pengenalan tersebut?
Pakej pengenalan tersebut haruslah dipulangkan dalam keadaan baik dan boleh digunakan semula dalam tempoh 30 hari dari tarikh penerimaan pakej.
Adakah semua akan berjaya membina perniagaan dengan program Usahawan Perkasa ini?
Kejayaan adalah bergantung terus dengan usaha, ketekunan, kesanggupan untuk menerima tunjuk ajar yang diberikan mentor. Kesemua peserta perintis telah mula menjana pendapatan dari perniagaan mereka.
Bolehkah menyertai program ini secara sambilan?
Ya, ia boleh dilakukan secara sambilan. Jika perniagaan telah terlalu besar nanti, biasanya mentor akan memberikan nasihat untuk menguruskannya secara sepenuh masa agar perkhidmatan yang diberikan sentiasa ada demi kepuasan pelanggan dan bertujuan untuk menjaga imej penganjur Program UsahawanPerkasa.
Adakah perlu untuk mengeluarkan modal?
Ya, setiap perniagaan perlukan modal pusingan untuk menyediakan stok, pengiklanan, kos pembelajaran ilmu perniagaan dan sebagainya.
Berapakah modal pusingan awal yang perlu disediakan?
Pihak mentor anda akan menformulasikan beberapa pakej yang bersesuaian untuk setiap individu selepas calon terbabit lulus saringan pertama. Jumlahnya bergantung kepada kemampuan setiap individu terbabit.
* Pihak Usahawan Perkasa menjamin setiap sen pelaburan peserta akan diperolehi kembali dengan cara Halal dan bersih disisi undang-undang negara dan agama Islam.

0 Comments & Messages :

Contact Us

Your Message :
Your Name :
Email Address :

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Flyers And Posters

Flyers And Posters