Friday, March 7, 2008

Senak

Kamal yang sedang terbaring ditempat tidurnya kerana uzur, hanya menunggu masa hilang nyawa. Isterinya, Janis pula setia berada disisinya sambil menangis memegang tangan suaminya dengan penuh erat. Disaat Janis sedang berdoa, Kamal membisik sesuatu kepada isterinya.
Kamal : Janis isteriku, saya harus mengakui sesuatu.
Janis : suamiku, jangan berbicara. Awak berehatlah.
Kamal : tidak, ada yang perlu di akui.
Janis : semuanya akan ok, tidurlah.
Kamal : tidak Janis, saya ingin mati dengan aman. Janis, awak perlu tahu keadaan sebenar, saya telah berlaku curang dengan kakakmu, teman mu dan juga ibu mu.
Janis : saya tahu, itulah sebabnya saya meracun kamu.

0 Comments & Messages :

Contact Us

Your Message :
Your Name :
Email Address :

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Flyers And Posters

Flyers And Posters