Monday, September 29, 2008

Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad dan isteri Tun Dr. Siti Hasmah Mohd. Ali mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua rakyat Malaysia khususnya kepada yang beragama Islam.

“Alhamdulillah, sekali lagi dapat kita bersama-sama meraikan hari kebesaran ini setelah sebulan menjalankan ibadah puasa”, katanya dalam satu kenyataan kepada Bernama di sini hari ini.
Beliau menyeru rakyat Malaysia di samping bergembira menyambut hari lebaran bersama keluarga agar turut meneruskan tradisi kunjung-mengunjung ke rumah-rumah terbuka bagi mengeratkan silaturrahim sesama rakyat berbilang kaum. “Semoga di hari yang gembira ini, hubungan kita sebagai rakyat berbilang kaum dan agama di negara tercinta ini akan bertambah erat,” katanya. Bagi mereka yang pulang ke kampung, Dr. Mahathir menasihati supaya berhati-hati ketika memandu dan selamat di dalam perjalanan pulang ke kampung halaman masing-masing.
Beliau akan mengadakan majlis rumah terbuka pada hari Ahad, 5 Oktober di kediaman beliau beralamat di 58, Jalan Kuda Emas, The Mines Resort City, Seri Kembangan dari pukul 10 pagi hingga 1 tengah hari dan pukul 2.30 petang hingga 5 petang.

0 Comments & Messages :

Contact Us

Your Message :
Your Name :
Email Address :

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Flyers And Posters

Flyers And Posters