Tuesday, August 19, 2008

Dari Mentor Jutawan Internet

Salam sejahtera Editor-MyKemaman,

Saya terima terlalu banyak email ucapan tahniah atas kelahiran anak saya pada minggu lepas, dan tidak berkesempatan untuk membalas kesemuanya!

Seikhlas hati, terima kasih saya ucapkan!

Seperti email krew saya minggu lepas mengatakan, saya amat bersyukur kerana telah menjalankan perniagaan Internet selama 10 tahun dari rumah. Dapat meluangkan banyak masa di rumah dan tidak lagi terkejar-kejar bekerja waktu pejabat seperti yang saya impikan 10 tahun lalu.

Ya, saya juga bekerja pejabat selama 2 tahun sebelum menjalankan perniagaan Internet!

Bagi saya, apa sahaja yang kita inginkan, akan tercapai dengan motivasi yang secukupnya dan usaha yang berterusan.

Bercakap tentang motivasi, sejak musim Olympic bermula, ia banyak memberi motivasi dan inspirasi kepada saya. Saya sendiri bukanlah peminat suka Olympic, tetapi, inspirasi yang diberikan melalui persaingan atlit-atlit menunjukkan apa sahaja cita-cita boleh tercapai!

Sejak minggu lepas, peminat Olimpik sudah pasti tidak berganjak dari depan TV. Tip kejayaan saya di bawah kali ini berkaitan dengan Olimpik.

Salam hormat!

-Irfan Khairi @ IK

ps: Workshop Jutawan Internet di Kuala Lumpur akan di adakan pada hari Sabtu ini, satu pemberian percuma khas untuk peserta! Lawati http://www.rahsiainternet.com/workshop/index2.htm

0 Comments & Messages :

Contact Us

Your Message :
Your Name :
Email Address :

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Flyers And Posters

Flyers And Posters